TGIF!

Nu ska jag berätta om helgen ett slag:
Jag ville dansa med pojken kvällen lång,
Dock fick jag av vännen ett annat förslag.

I Kingston jag satt med en slagen brud,
O en annan som ej var svår att få igång.
Till den första jag ville skicka ett bud:

Du bör hålla i dina ord och se upp för att spilla,
För nu pratar du endast om din egen figur,
Och med ett sådant språk kan du endast fara illa.

Den andra var solsken med starksprit därtill.
Mellan de båda borde hon headhunt'as av agentur,
För hon ser inte ut som en spacklad sill.

Vi båda röjde till solen sen länge gått ner,
Snart en till sådan natt? Sötnos, jag ber.


Kommentar:
Typ sämsta dikten jag någonsin skrivit med nödrim i varannan mening, men det är så det ska va! Haha, tänkte gå och dansa med Thomas men det blev inte av så jag och Meis söp ner oss totalt och Josefin satt framför datorn hela natten. Många pinsamma fyllesms också, men det togs omhand idag. Allmänt en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0